Carnisse Veste.
Carnisse Veste.

Nieuwe eigenaar voor wijkwinkelcentrum Carnisse Veste

Algemeen

BARENDRECHT - PingProperties neemt wijkwinkelcentrum Carnisse Veste over van verkoper Syntrus Achmea Real Estate & Finance.

PingProperties ziet ondanks de coronacrisis veel potentie in wijkwinkelcentra die voor meer dan 60 procent bestaan uit winkels gericht op dagelijkse boodschappen, oftewel ‘dagelijks aanbod’. Wekelijks trekt Carnisse Veste 75.000 bezoekers, waarvan de twee supermarkten Jumbo en Albert Heijn een grote aantrekkingskracht hebben, naast Kruidvat, Etos en Action. Carnisse Veste wordt jaarlijks bezocht door 3,9 miljoen mensen.

Met de aankoop van Carnisse Veste breidt PingProperties haar convenience retail portefeuille verder uit. PingProperties gelooft in de kracht van wijkwinkelcentra waar middels actief management en persoonlijke aandacht voor winkeliers waarde toe te voegen is. Syntrus Achmea verkoopt Carnisse Veste namens een van haar klanten, omdat het winkelcentrum niet meer past binnen de strategische beleggingsdoelstellingen.

Advertenties uit de krant